  • Data: 2004-07-02 11:23:29
    Temat: Odliczenia remontowe a prawo własności do lokalu
    Od: "BogdanS" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sytuacja wyglada nastepujaco - w zeszlym roku przystapilem do operacji
    zakupu wlasnego lokum (rynek wtorny, spoldzielczo - wlasnosciowe prawo do
    lokalu).
    1 marca '04 podpisalem umowe przedwstepna (dokument mam).
    1 kwietnia '04 podpisalem umowe notarialna (zostalem formalnie
    wlascicielem).
    W okresie 1.03 - 1.04 rozpoczalem remont tegowoz lokalu, na co oczywiscie
    mam fakturki. Remont oczywiscie trwal dluzej, ale problem dotyczy faktur
    tylko z tego okresu.
    Podczas meki wypelniania rozliczenia za rok poprzedni skonsultowalem sie
    telefonicznie z US do ktorego podlegam i mila Pani stwierdzila, ze
    oczywiscie mam prawo ujac w odliczeniu remontowym faktury z powyzszego
    okresu, co tez skwapliwie uczynilem. Podczas kontroli skarbowej rownie
    skwapliwie inna Pani wykreslila mi te kilka faktur uszczuplajac tym samym
    zwrot nadplaconego podatku o kilka stow.

    Byc moze ktos mial do czynienia z podobnym przypadkiem, ewentualnie moze
    podac jakis lynk do wykladni pasujacego do opisanego przeze mnie przypadku.
    Wszelkie porady mile widziane,

    Pozdrawiam
    Bogus

    c...@N...onet.pl