  • 1. Data: 2006-03-15 14:02:21
    Temat: [OT] Prośba o pomoc
    Od: "Karolina Pieczyńska" <h...@v...pl>

    Witam,

    Wiem, ze nie ma to wiele wspólnego z tematyką grupy, ale... Jestem w dołku -
    psychicznym i finasowym. Prowadziłam przez 3 lata firmę, w listopadzie
    zbankrutowała przez nieuczciwego kontrahenta, który jest mi dłużny prawie 60
    tys.zł. Mam niespłacony kredyt w banku, ale gorszy jest US i ZUS, które monitują
    o spłaty zaległych składek (są gorsi, bo bank stara się zrozumieć sytuację,
    zmniejszył trochę raty i na 3 miesiace zawiesił, a ZUS odrzucił prośbę o
    odsunięcie spłat, oraz o rozłozenie na raty...).

    Potrzebuję 12 tys. zł... Jeśli ktoś może mi pomóc, będę bardzo wdzięczna za
    każdą złotówkę...
    Nr konta podam na priv...

    Z góry dziękuję za każdy odruch serca,
    Karolina Pieczyńska

  • 2. Data: 2006-03-15 18:41:13
    Temat: Re: [OT] Prośba o pomoc
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Karolina Pieczyńska napisał(a):
> [...]
    > odsunięcie spłat, oraz o rozłozenie na raty...).
    >
    > Potrzebuję 12 tys. zł... Jeśli ktoś może mi pomóc, będę bardzo wdzięczna za

    tak, to ja już lecę wpłacić ci na konto te 12tys... a potem się tłumacz
    w US skąd masz kasę ;-)

  • 3. Data: 2006-03-15 19:00:50
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Karolina Pieczyńska" <h...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zmniejszył trochę raty i na 3 miesiace zawiesił, a ZUS odrzucił prośbę o
    > odsunięcie spłat, oraz o rozłozenie na raty...).

    A to ci sie tylko tak wydaje. Nikt nie daje krotkoterminowego kredytu na
    warunkach lepszych niz ZUS/US.

    Plac 100-300 miesiecznie. Jak nie bedzie nowych tutulow to wszyscy beda
    zadowoleni.

    A jak komornik skarbowy bedzie zbyt natarczywy, to popros go o
    przedstawienie podstawy prawnej uniemozliwiajacej splacanie naleznosci bez
    jego posrednictwa. Po tym tekscie zazwyczaj wymiekaja (bo zyja z prowizji
    :-)

    sz.