  • 1. Data: 2002-09-08 20:53:11
    Temat: OPODATKOWANIE RYCZAŁTOWE OD DOCHODÓW
    Od: KONRAD K <K...@K...COM.PL>

    Witam wszystkich - pomóżcie, gdzie znależć inforamcję, jakie są ograniczenia
    o0podatkowania dochodów w postaci ryczałtu. Chcę założyć działalność
    gospodarczą - z zakresem działania wokół usług inforamatycznych i doradztwa
    IT - czy to może być opodatkowane w ten sposób? Co nowego w związku z
    "pakietem dla przedsiębiorczych" miała być jakaś nowela ustawy o podatku od
    o.f. Czy już jest?

    szacunek dla wszystkich

  • 2. Data: 2002-09-09 08:31:13
    Temat: Re: OPODATKOWANIE RYCZAŁTOWE OD DOCHODÓW
    Od: Adam Mazurkiewicz <...@x...eti.pg.gda.pl>

    Witam!

    KONRAD K wrote:

    > Witam wszystkich - pomóżcie, gdzie znależć inforamcję, jakie są
    > ograniczenia o0podatkowania dochodów w postaci ryczałtu.

    Ustawa o zryczałtowanym podatku dochodowym odn iektórych przychodów
    osiąganych przez osoby fizyczne
    Dostępna na przykład tutaj:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/PODATKI2002/r
    yc0123.html

    >Chcę założyć
    > działalność gospodarczą - z zakresem działania wokół usług
    > inforamatycznych i doradztwa IT - czy to może być opodatkowane w ten
    > sposób?
    Nie. Tylko zasady standardowe :(
    Biura rachunkowe i podatkowe udzielają chętnie wszelkich informacji.

    Adam Mazurkiewicz