  • Data: 2006-12-28 21:31:27
    Temat: OFE i co dalej?
    Od: "guseva" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jakiś czas temu (6 miesięcy) zapisywałem się do funduszu emerytalnego ING
    nie mając jeszcze NIPU-u i nie pracując (przysłali mi pismo ze mam sie
    zapisac bo inaczej mnie wylosują wiec wybrałem fundusz i sie zapisałem).
    Miałem im dosłać nip ale tego chyba nie zrobiłem. Czy ma to jakies
    znaczenie?

    Wogole kto do tego funduszu wpłaca za mnie pieniądze? Do obecnego zakładu
    pracy tego nie zgłaszałem bo chyba nie ma takie potrzeby.

    Wytłumaczy mi ktoś łopatologicznie jak to z tymi funduszami jest?

    Dzięki bardzo

    ---
    pozdrawiam
    guseva