    From: ANIOŁ <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ODSETKI ZUS
    Date: Sat, 26 Mar 2005 11:30:40 +0100

    "Nie musisz płacić odsetek od zaległości z tytułu podatków stanowiących
    dochody budżetu państwa, jeżeli wysokość odsetek nie przekraczałaby
    trzykrotności wartości opłaty dodatkowej pobieranej przez "Pocztę Polską"
    za polecenie przesyłki listowej (art.54 par.1 ust.5 Ordynacji Podatkowej).
    Na dzień dzisiejszy kwota ta wynosi 6,60 zł."

    Takie coś wyczytałem ale nie jestem pewien czy to dotyczy
    również składek ZUS. Wszak odsetki płaci się jak dla
    zaległości podatkowych. Czy może ktoś potwierdzić lub
    zaprzeczyć ?
    --
    Aniol