  • 1. Data: 2009-05-07 05:58:55
    Temat: OC samochodu
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam

    1os, DG, KPiR, VAT
    Czy mogę ująć w "innych wydatkach" polisę OC+AC+NNW na samochód osobowy nie
    będący środkiem trwałym, czy bardziej w wydatkach w książce ewidencji
    pojazdu jak inne koszty samochodowe?
    Czy mogę to zrobić tylko na podstawie wystawionej polisy czy muszę mieć na
    tą polisę fakturę?
    Na polisie są adnotacje w stylu: zapłacono, przyjąłem składkę.
    A może jeszcze VAT mogę odliczyć?

    Czy kwota ZUS za kwiecień się zmieniła w stosunku do marca?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-05-07 08:13:59
    Temat: Re: OC samochodu
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr" <h...@y...com> napisał w wiadomości

    > A może jeszcze VAT mogę odliczyć?

    Jaki VAT????
    Przeciez uslugi ubezpieczeniowe sa zwolnione z VAT i zadnego VAT-u w cene
    polisy wliczonego nie ma!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-07 20:00:05
    Od: "Jan" <j...@o...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości :

    > Jaki VAT????
    > Przeciez uslugi ubezpieczeniowe sa zwolnione z VAT i zadnego VAT-u w cene
    > polisy wliczonego nie ma!

    Dziękuję bardzo za wyjaśnienie tej kwestii.

    Piotr