  • Data: 2006-04-05 08:29:47
    Temat: Nowe kody w dokumentach ZUS
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ponieważ sam dopiero zauważyłem, a nie widać wcześniej postów na ten temat
    wiec zwracam uwagę na Rozporządzenie Ministra Pracy itd. z 24 marca 2006 (DU
    No.53, poz. 387) zmieniające kody "tytułu ubezpieczenia" w dokumentach ZUS i
    wprowadzające obowiązek wyrejestrowania i ponownego zarejestrowania tych,
    którym kody sie zmieniły.

    Rozporządzenie:

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2006/0387.htm

    Opis:

    http://e-inspektorat.zus.pl/pliki/poradniki/porad3z.
    pdf

    Telefonicznie pani z ZUS zapewniała mnie, że jak kod się nie zmienił to nic
    składać nie trzeba, aczkolwiek z treści rozporządzenia taki brak obowiązku
    jednoznacznie dla mnie nie wynika.

    Pozdrawiam,
    Piotr
    --