  • 1. Data: 2004-01-22 12:29:06
    Temat: Nowa Ustawa PDG
    Od: "MiRuS" <m...@S...pl>

    Pamietam jeszcze te tlumy w US pod koniec zeszlego roku, gdy narod
    dowiedzial sie, iz wymiane dowodu osobistego nalezy zglaszac, bo jak nie to
    beda kary. Teraz przypadkiem dowiaduje sie o nowej Ustawie PDG, ktora
    naklada obowiazek uzupelnienia zgloszenia do EDG,
    co de facto jest przejsciem do KSR, w tym roku jeszcze bezplatne, a w
    przyszlym moze juz nie byc, i juz wyobrazam sobe kolejne tlumy w UM pod
    koniec roku. Ale moze byla gdzies informacja o tym, a ja przeoczylem? To tak
    na marginesie, bo moze ktos tez nie wie ;)
    Ale podejrzewam, ze tu wszyscy sa na biezaco, nie tak jak ja, wiec zapytuje,
    gdzie znajde _aktualny_ tekst tej ustawy w internecie? Dzieki.
    --
    Pozdrawiam, MiRuS