  • Data: 2002-08-09 11:05:17
    Temat: Niemoznosc odliczenia VAT!!!
    Od: <p...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Mam taki problem.
    Raz grupa mi bardzo pomogla, to i moze teraz cos wymysli.

    Wiec jest tak:
    Ojciec ma firme transportowa i kupuje samochod ciezarowy od innej firmy. Tamta
    firma sprzedajac oczywiscie zmuszona jest uiscic VAT.

    Ale okazuje sie, ze ojciec odliczyc VAT-u nie moze. Chodzi podobno o to, ze
    samochod nie ma homologacji (jest uzywany i ma swoje latka).

    Cos mi tu nie gra. Z tego co wiem homologacja kosztuje duzo i gra nie warta
    swieczki. Ale interesuje mnie odzyskanie VAT-u. Czy kazdy samochod ciezarowy
    kupiony przez firme musi taka homologacje miec? Ale koszt homologacji
    przekracza wartosc VAT-u.

    Moim zdaniem to jakies chore przepisy, albo czegos nie rozumiem.
    Jak mozna to obejsc, ew. nagiac?
    Z gory dzieki za pomoc.
    Pozdrowienia
    Pawel