  • 1. Data: 2003-06-17 21:26:19
    Temat: Niekompetencja urzednika
    Od: "E-zop" <m...@x...wp.pl>

    Czy jesli niekompetentny urzednik zechce nalozyc na mnie nienalezny podatek,
    ( podwyzszyc ) a ja, zeby sie wybronic, ponioslem koszty obslugi prawnej,
    moge domagac sie zwrotu poniesionych kosztow ?

    E-zop

  • 2. Data: 2003-06-19 15:37:44
    Temat: Re: Niekompetencja urzednika
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    w ordynacji podatkowej są przepisy dotyczące odszkodowania za straty
    poniesione przez podatnika w związku z wydaną wadliwą decyzją

    pozdrav
    eva