  • Data: 2003-03-26 12:02:09
    Temat: Nieetatowy zarząd sp.zoo a KUP
    Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam i proszę o wyjaśnienie. Będąc członkiem zarządu sp. zoo, ale nie
    pracownikiem tej firmy, musze pojechać swoim prywatnym samochodem do Niemiec w
    celu załatwienia kontraktu. Poniosę w związku z tym określone koszty: benzyna,
    hotel itp. W jaki sposób księgowość może rozliczyć moje koszty wyjazdu. Chodzi
    mi głównie czy mozna je zakwalifikować jako KUP ( bo ponoć nie )i jeżeli nie to
    czy mozna to jakoś obejść.
    pzdr