  • 1. Data: 2007-05-01 08:48:27
    Temat: Niedotrzymanie terminu przez US
    Od: "Robert" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Od kilku miesięcy toczy się w mojej firmie kontrola związana ze zwrotem
    nadpłaconego podatku VAT.
    Co miesiąc otrzymywałem informację z US o przedłużeniu tejże kontroli o
    kolejny misiąc, aż do wczoraj.
    Wczoraj, tj. 30.04 minął termin zakończenia kontroli, wyznaczony przez US.
    Nie dostałęm do tego czasu ani protokołu, ani decyzji, ani też kolejnego
    świstka o przedłużeniu tejże.
    Czy w związku z tym wynikają jakieś konsekwencje dla US?
    Mogę domagać się natychmiastowego zakończenia kontroli lub coś w tym stylu?
    Proszę o poradę.

    Robert