  • Data: 2005-11-20 18:13:02
    Temat: Najem mieszkania od rodzicow.
    Od: "C0NR1" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mieszkam w drugim mieszkaniu mamy i jestem tam zameldowany.
    Zakladam teraz DG chce sie rozliczac z niej podatkiem liniowym 19%.
    Rownolegle jestem zatrudniony na etacie.

    Czy jest mozliwosc wynajmu mieszkania od mamy, zeby moc sobie odliczac od
    kosztow telefon, internet itp. ?
    Czy jesli podpisze z mama umowe np na 500pln to czy mama bedzie musiala
    placic od tego podatek dochodowy?
    De facto koszty utrzymania mieszkania sa wyzsze (czynsz + Telefon + interent
    + prad itp) czyli na zdrowy rozum to nie ma dochodu.

    Mozecie cos doradzic?