  • 1. Data: 2007-05-31 07:58:26
    Temat: NIP1 - aktualizacja
    Od: "Wojtek" <wojtek_ad@spam_op.pl>

    Prowadze DG i zmieniłem adres zameldowania. Zgłosiem aktualizację przez
    NIP-1. Muszę jeszcze zgłosic to przy pomocy NIP-3 czy będzie to z automatu
    zmienione. Zastanowiło mnie to po tym, jak po zmianie danych (po złożeniu
    NIP-1) odbierałem zwrot z kasy :) i widniało na odcinku moje stare miejsce
    zamieszkania

  • 2. Data: 2007-05-31 12:53:37
    Temat: Re: NIP1 - aktualizacja
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > NIP-1) odbierałem zwrot z kasy :) i widniało na odcinku moje stare miejsce

    A zmieniłes też w NIP-1 adres zamieszkania? Bo z tego co piszesz, to zapewne
    nie.
    Adres zameldowania może, ale nie musi = adres zamieszkania. W formularzu
    NIP-1 masz miejsce na podanie i jednego, i drugiego adresu.

    Z reguły US nie interesuje, gdzie jesteś zameldowany, a gdzie mieszkasz. I w
    bardzo wielu innych urzędach też musisz podawać adres zamieszkania (nie
    zameldowania).

  • 3. Data: 2007-06-01 06:28:08
    Od: "Wojtek" <wojtek_ad@spam_op.pl>

> [...]
    > Adres zameldowania może, ale nie musi = adres zamieszkania. W formularzu
    > NIP-1 masz miejsce na podanie i jednego, i drugiego adresu.

    Wszystko wpisałem poprawnie.

    Nie wiem, mam jeszcze im złożyc Nip-3, czy co?