  • 31. Data: 2012-02-13 09:08:48
    Temat: Re: NIP czy Pesel jeden ch..., i tak Naczelnik zastawia sie na jaja.
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    > :)

    Ode mnie NIP chciała dwa tygodnie temu lekarka wypisująca zwolnienie.
    Sorry, ale z 39 stopniami gorączki nie będę jej wyciągać paragrafów...

    MJ

  • 32. Data: 2012-02-13 14:50:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Feb 2012, Michal Jankowski wrote:

    > Ode mnie NIP chciała dwa tygodnie temu lekarka wypisująca zwolnienie.

    Twój NIP, czy *TWOJEGO ZAKŁADU PRACY*?

    O ile wiem, potrzebny jest ten drugi - i w tym nie ma nic śmiesznego,
    przedsiębiorca ma mieć NIP i basta.

    > Sorry, ale z 39 stopniami gorączki nie będę jej wyciągać paragrafów...

    39 stopni tłumaczy dlaczego wrzuciłeś do jednego worka pracodawcę oraz
    pracownika-konsumenta :D (tyle, że niesłusznie, "bezNIPowość" dotyczy
    tylko tego drugiego).

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2012-02-13 15:15:24
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    a z innej beczki: osoba fizyczna, która zakończyła DG (była
    zarejestrowanym VATmanem) i teraz pracuje sobie jako normalny pracownik,
    ma posługiwać się PESELem czy NIPem? A jeżeli NIPem to czy do końca żywota?

    andy_nek

  • 34. Data: 2012-02-13 15:41:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-13, Andrzej Kłos <a...@w...pl> wrote:
    > a z innej beczki: osoba fizyczna, która zakończyła DG (była
    > zarejestrowanym VATmanem) i teraz pracuje sobie jako normalny pracownik,
    > ma posługiwać się PESELem czy NIPem? A jeżeli NIPem to czy do końca żywota?

    We fragmencie który na początku rzucił cef:
    kluczowy dla Ciebie fragment to "w danym roku podatkowym". :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl