  • Data: 2003-03-30 18:52:46
    Temat: NIP-3 - kto i gdzie?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Dawno nie zawracalem Wam glowy swoimi pytaniami,
    ale nie musialem, bo prowadzenie ksiegowosci swojej DG mam juz opanowane :-)

    Teraz siedze i wypelniam roczne zeznania i takie mam oto pytanko:

    Rozliczam sie razem z zona.

    Rok temu ona nalezala do urzedu skarbowego A, a ja do B.
    Wspolne zeznanie skladalismy w moim B i chyba wtedy
    wymagali NIP-3 zony, ale raczej dlatego, ze w urzedzie A byla wtedy od
    niedawna.

    Teraz jest tak:
    W listopadzie ja sie przenioslem do urzedu C (tam tez otworzylem DG).
    Wtedy nie skladalem NIP-3, ale NIP-1 i NIP-5.

    Zona nadal jest w urzedzie A.

    Rozliczac chcemy sie w moim nowym urzedzie C.

    Czy której z nas musi wraz z zeznaniem rocznym zlozyc NIP-3?
    Czy ma to byc zona? I czy ma to zlozyc do urzedu C?

    A co z jej urzedem A? Nie trzeba go powiadamiac?

    No i jeszcze jedno - pamietam, ze na NIP-3 jest pole, ktorego
    nigdy nie wiem jak zaznaczyc -
    "Czy zmiana zwiazana jest ze zmiana wlasciwosci urzedu skarbowego"?
    Jak to interpretowac?

    Dzieki,

    Latet