  • Data: 2004-07-28 15:01:27
    Temat: Musi być nr rejstracyjny autka na fakturze VAT ?
    Od: "Alex" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    01.07.2004 rozpocząłem jednoosobową działalność.
    Mam "firmowy" samochód, tzw. wprowadzowny do EŚT.
    Czy faktury na np. części zamienne (łożysko, sworzeń itp)
    muszą zawierać numer rejestracyjny samochodu ?

    Wyczytałem zdaje się w jakimś RMF, że w przypadku
    zakupu paliw (olej napędowy, benzyna, gaz) _powinno_
    się umieszczać nr rejestracyjny samochodu. Ale czy jest
    obowiązek (podstawa prawna) ?

    Pozdrawiam,
    Alex.