  • 1. Data: 2003-02-19 14:32:20
    Temat: Montaż elektroniki
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

    Chcę montować i sprzedawać proste układy elektroniczne wg własnego projektu.
    Jaka dzialalnosc powinienem zarejestrowac (a wlasciwie, o co powinienem
    dzialalnosc rozszerzyc - teraz mam handel okrezny elektronika - ale to chyba
    nie wystarczy). Czy jesli zarejestruje jakis rodzaj produkcji to m,usze
    konecznie podac jakies miejsce (i placic podatek lokalny) - czy tez powinni
    mi uznac ze nie bede mial zadnego zakladu produkcyjnego a wszystko bedzie
    robione przez zleceniobiorcow i wykonawców (UZ i UoD) ?????