eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMoje biuro rach. wymyśliło, że piszemy stawkę VAT kraju nabywcy › Moje biuro rach. wymyśliło, że piszemy stawkę VAT kraju nabywcy
  • Data: 2006-02-23 14:41:18
    Temat: Moje biuro rach. wymyśliło, że piszemy stawkę VAT kraju nabywcy
    Od: "Roman" <R...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio rozmawialiśmy dużo na grupie na temat faktur za usługi dla
    odbiorców z krajów UE. Chodziło w szczególności o usługi, które na mocy art.
    27 ust. 3 i 4 ustawy są uznawane za świadczone na terytorium odbiorcy.
    Zastanawialiśmy się, czy pisać NP, czy w ogóle nic.

    I wiecie co wymyśliło dzisiaj moje biuro rachunkowe?
    Że mam wystawić najnormalniejszą w świecie fakturę VAT, na której wpiszę
    stawkę VAT obowiązującą w kraju nabywcy ...