  • Data: 2003-07-01 11:14:42
    Temat: Mały podatnik
    Od: "SK2" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem Małym podatnikiem w myśl noweli do ustawy o podatku od towarów i
    usług oraz podatku akcyzowym. Wybrałem kwartalną metodę rozliczania podatku
    VAT, natomiast nie wybrałem metody kasowej rozliczania VAT, o czym został
    poinformowany właściwy US. Pomimo to oznaczam moje faktury "FAKTURA VAT-MP".
    Czy jest to zgodne z prawem? Na szkoleniu prowadzonym przez urzędniczki z US
    pod koniec września ubiegłego roku było mówione, że właśnie tak należy
    robić, natomiast dzisiaj interpretacja przepisów przez te same urzędniczki
    już jest inna. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.

    Krzysztof