  • Data: 2010-03-17 11:55:35
    Temat: Małe zamieszanie z ZUS-em
    Od: "gerger" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    od czerwca 2009r. powinienem do ZUS-u wpłacać pełne składki na ubezpieczenie
    społeczne i zdrowotne w związku z minięciem 2-letniego okresu
    "promocyjnego" dla nowej firmy - mnie.
    Wpłacałem od czerwca powiększone składki, jednakże nie złożyłem nowej
    deklaracji, zwiększającej moje zobowiązania do ZUS w wysokości pełnej
    składki. Teraz muszę odkręcić jakoś 7 miesięcy deklaracji DRA i jakoś
    zmienić swoją deklarowaną podstawę składek od początku czerwca 2009.

    Jak najlepiej to wszystko odkręcić? :)