  • 1. Data: 2006-01-11 12:33:51
    Temat: Mala ksiegowosc "Rz"gdzie pobrac
    Od: "ati" <g...@o...pl>

    podajcie mi prosze link gdzie obrac instalke,pobralem aktualizacje ale to
    nie wystarcza

    Ati

  • 2. Data: 2006-01-11 13:36:43
    Temat: Re: Mala ksiegowosc "Rz"gdzie pobrac
    Od: Schwester <j...@c...com>

    ati napisał(a):
    > podajcie mi prosze link gdzie obrac instalke,pobralem aktualizacje ale to
    > nie wystarcza
    >
    > Ati

    Trzeba się skontaktować z Rzeczpospolitą, to przyślą

    --
    ____ _ _

  • 3. Data: 2006-01-11 14:34:56
    Temat: Re: Mala ksiegowosc
    Od: "Greg" <m...@W...gazeta.pl>

    Schwester <j...@c...com> napisał(a):

    > Trzeba się skontaktować z Rzeczpospolitą, to przyślą

    Albo napisz do autora programu:
    a...@r...com.pl

    On powinien Ci podać bezpośredni namiar do osoby w "Rz", która zajmuje się
    sprzedażą programu. Płytka kosztuje bodajże 3 zł + koszty wysyłki.