  • 1. Data: 2003-01-30 21:27:14
    Temat: Lokal na firme
    Od: "leszczyq" <l...@p...onet.pl>

    Mam pytanie,

    Zakładając firmę musze podać lokal w którym ma się ona znajdować.
    Tak się składa, że akurat lokal jest mi kompletnie nie potrzeby do
    prowadzenia działalności, więc zamierzam podać adres domu moich rodziców. Na
    dodatek, faktycznie pracować będę zupełnie w innym mieście.

    Oczywiście mam zamiar dokonać zakupu różnych rzeczy na firmę, np. komputer.
    Będę musiał go wpisać do ewidencji środków trwałych, jednak fizycznie
    będzie on w zupełnie innym miejscu niż adres firmy.
    Jak w takim wypadku wygląda sprawa kontroli skarbowych?
    Czy lokal musi być jakoś zaadoptowany do warunków działalności?
    Czy w przypadku zadłużenia mojej firmy, żyranci mogą zająć siedzibę firmy -
    czyli w tym wypadku dom rodziców?

    Pozdrawiam,

    leszczyq