  • Data: 2006-07-25 12:04:59
    Temat: Łączenie stanowisk
    Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy połączenie stanowisk np. konserwator-kierowca jest dozwolone?
    Podobno jest jakiś przepis, który tego zabrania ale nie mogę się
    doszukać. Podczas kontroli z PIP-u u mojego znajomego w firmie szybko
    robili mu aneks do umowy i zmienili stanowisko na samego kierowcę. Ja
    mam u siebie też kilku pracowników, którzy tak mają połączone
    stanowiska. Może ktoś wie dlaczego kontrol się tego czepiła i zna
    podstawę prawną?

    Karolina