  • 1. Data: 2002-11-26 13:30:22
    Temat: Kurs na doradcę inwestycyjnego
    Od: Ed <z...@z...pl>

    Czy może ktoś się orientuje gdzie mozna zrobic kurs przygotowujący do
    egzaminu na doradcę inwestycyjnego, jak długo taki kurs trwa i ile kosztuje.

    Gdzie w Poznaniu takie kursy się odbywają?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Ed

  • 2. Data: 2002-11-26 14:15:10
    Temat: Re: Kurs na doradcę inwestycyjnego
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    > Czy może ktoś się orientuje gdzie mozna zrobic kurs przygotowujący do
    > egzaminu na doradcę inwestycyjnego,

    a po co Ci taki kurs, jesli mozna wiedziec?? W tej chwili jest ok 50
    bezrobotnych doradcow. Jesli przez bodajze 3 lata nie bedziesz pracowal w
    zawodzie, to tracisz licencje. A zeby ja zdobyc, to trzeba poswiecic
    naprawde baaardzo duzo czasu. Ja konczylem ten kurs ponad 3 lata temu. Na
    pierwszym spotkaniu gosc od razu nam powiedzial, ze nalezy poswiecic min rok
    na nauke (zapomniec o pracy, rodzinie, znajomych). Mnie wystarczylo ambicji
    tylko na skonczenie kursu. :)

    > jak długo taki kurs trwa i ile kosztuje.

    Juz nie pamietam, ale chyba z 8 tyg. Kosztowal ok 3,5k PLN. Kurs organizowal
    Zwiazek Maklerow i Doradcow.

    > Gdzie w Poznaniu takie kursy się odbywają?

    Tego nie wiem :)

    Pozdrawiam
    Arek

    P.S. Czy to Ed z #futures? :)))