    From: "czarek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Księgowanie tranzakcji internetowych Allegro
    Date: Fri, 8 Dec 2006 19:30:50 +0100

    Piszę jeszcze raz bo coś nie tak było ze stroną kodową

    Witam,
    mam nadzieję że osoby udzielające sie na grupie odpowiedzą mi na pytanie:

    Nie miałem do tej pory działalności handlowej, lecz od pierwszego grudnia
    rozszerzyłem działalnośc o sprzedaż na Allegro (jestem na KPiR). Oto moje
    pytanie
    Jak zapisywać w książce KPiR tranzakcje przeprowadzone na Allegro. Co jest w
    takiej sytuacji dokumentem na podstawie którego ksieguję przychód (czy to
    jest wydruk ze stronu aukcji, czy to jest wyciąg bankowy za dany miesiąc
    gdzie są wpłaty na konto za sprzedane towary. Rachunków nie wystawiam bo nie
    ma takiej potrzeby.