eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKoszt uzyskania przychodu!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2007-01-23 14:15:48
    Temat: Koszt uzyskania przychodu!
    Od: "Plusek$" <plusek!spamek!@tenbit.!spamek!.pl>

    W trakcie wydruku PIT-ów dla pracowników (pracują u osoby fizycznej) okazało
    się że nie dopilnowałam jednej rzeczy.
    Jeden z pracowników w trakcie roku podatkowego od września ma wpisany nowy
    adres zamieszkania i mieszka w Szczecinie, w związku z tym od wrzesnia
    powinien miec zwykły koszt a rozliczałam go przez cały rok podwyższonym
    kosztem ? Co mam w tym przypadku robić ? Korekty PIT-4 we wrzesniu
    październiku listopadzie i grudniu ? Czy zostawić tak jak jest ?

    Mareika



  • 2. Data: 2007-01-23 14:58:53
    Temat: Re: Koszt uzyskania przychodu!
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>


    "Plusek$" <plusek!spamek!@tenbit.!spamek!.pl> wrote in message
    news:ep55hm$lid$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >W trakcie wydruku PIT-ów dla pracowników (pracują u osoby fizycznej)
    >okazało się że nie dopilnowałam jednej rzeczy.
    > Jeden z pracowników w trakcie roku podatkowego od września ma wpisany nowy
    > adres zamieszkania i mieszka w Szczecinie, w związku z tym od wrzesnia
    > powinien miec zwykły koszt a rozliczałam go przez cały rok podwyższonym
    > kosztem ? Co mam w tym przypadku robić ? Korekty PIT-4 we wrzesniu
    > październiku listopadzie i grudniu ? Czy zostawić tak jak jest ?
    >
    z punktu widzenia pracownika, może tak zostać, z tym, że to on musi teraz
    zadbać o prawidłowe rozliczenie pit-37 czyli wpisanie faktycznych kosztów
    jakie mu sie należały.
    Jeśli o tym nie wie i przepisze tak jak jest, to US mu się w ciągu 5 lat
    może o te parę złotych dobrać do tyłka. I wtedy będzie miał pretensje do
    ciebie. Co prawda to jego biznes znać prawo, ale i tak oberwie się tobie.
    teoretycznie nie musiałbyś mu robić korekty, bo przeciez liczby się
    zgadzają, ale poinformuj go, że takich kosztów wpisać nie może. I tak ci się
    oberwie, bo będzie miał niedopłatę podatku a jak znam życie nie przekonasz
    go, że przecież w ostatnich miesiącach dostawał więcej wypłaty niż mu sie
    nalezało.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1