  • 1. Data: 2003-03-23 19:35:19
    Temat: Korzyści z Leasingu
    Od: "DEXTER" <d...@w...pl>

    Witam serdecznie, chciałem się państwa zapytać jakie są korzyści z Leasingu,
    ponieważ chcę wziąść w Leasing samochód osobowy. Ponieważ prowadzę usługi
    informatyczne dla firm i jestem zmuszony płacić dużą wartość Vatu i czy jak
    bym wziął samochód na firmę móógł bym płacić część raty leasingowej z tych
    pieniążków i resztę podatku czy dobrze myślę. Pomóżcie mi rozwiązać ten
    problem. Pozdrawiam Darek.

  • 2. Data: 2003-03-24 16:22:27
    Temat: Re: Korzyści z Leasingu
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    W poście: b5l2ho$275$...@n...news.tpi.pl,
    DEXTER <d...@w...pl> wyklepał:
    > Witam serdecznie, chciałem się państwa zapytać jakie są korzyści z
    > Leasingu, ponieważ chcę wziąść w Leasing samochód osobowy.
    Od osobowego nie będziesz mógł VATu odliczać.
    Cała rata brutto w koszty, wydatki później też.

    Jeżeli weźmiesz z kratą to VAT odliczasz, rata netto w koszty.
    Miko