  • 1. Data: 2003-07-07 09:39:11
    Temat: Korekta faktury za usługi
    Od: "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl>

    Czy można skorygować usługę.
    Był już ten temat poruszony ale nie uzyskałam odpowiedzi, więc ponawiam
    pytanie.
    Klient zrezygnował z abonamentu za korzystanie z konta e-mail. Miał to być
    abonament roczny. Konto zostało odłączone po około 2 miesiącach. Czy mogę
    kwotę podzielić na 12 m-cy i skorygować proporcjonalnie do czasu za jaki
    klient korzystał z usługi?

    Pozdrawiam
    MonikaM

  • 2. Data: 2003-07-07 10:53:39
    Temat: Re: Korekta faktury za usługi
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:bebf8a$mod$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > kwotę podzielić na 12 m-cy i skorygować proporcjonalnie do czasu za jaki

    Wg mnie tak.
    Kasia

  • 3. Data: 2003-07-07 14:05:10
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Czy można skorygować usługę.

    > Wg mnie tak.
    Wg mnie na pewno tak , pamietaj tylko ze korekta MUSI byc podpisana przez
    odbiorce .
    BR