  • Data: 2009-12-11 13:09:57
    Temat: Korekta faktury na towar i ponowne wystawienie
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Klient dostał towar kilka miesięcy temu, ale fakturę wrzucił
    potraktował jako WZ i nie zaksięgował.

    Tłumaczy to tym, że co prawda faktura była na cały dostarczony towar,
    ale z adnotacją że zapłata będzie następować w miarę sprzedaży
    - czyli taki komis, tyle że bez komisu.
    Oczywiście na KPiR jest to niepoprawne, ale czasu się już nie cofnie.

    No i teraz chciałby to wrzucić w koszty na bieżąco,
    prosi więc mnie o korektę do zera i ponowną fakturę
    z datą bieżącą.

    Ma ktoś pomysł czy mogę tak albo inaczej
    pomóc klientowi, bez popełniania czynu zabronionego :) ?

    --
    Tomek