  • 11. Data: 2007-01-09 14:43:43
    Temat: Re: Kontrola z US - 5 lat?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:4610.000000b6.45a38b19@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > ile
    > jeszcze może (plus bezprawnie jeden rok, ale chyba jednak powiem że
    > zjadłem :)).
    > To moja pierwsza w życiu kontrola, więc przygotowuję się jak na wojnę :)
    > Oczywiście wszystko mam w porządku. Nie sądzę, aby chcieli za mnie spłacić
    > mój
    > kredyt hipoteczny :)
    > A było się nie przemeldowywać i słać dalej PITy do starego, dobrego,
    > poczciwego
    > US... (tak wiem, miejsce zamieszkania, te sprawy - pomińmy)

    Z kalulatorem w ręku będa liczyć skąd miałeś kasę na mieszkanie.
    Czyli kredyt plus oszczednosci mają dać cenę mieszkania.
    Potem ma wynikać, że pensja >= koszty życia plus rata kredytu. i jesli
    spłacasz z konta, to będą chcieli zobaczyc wyciągi z konta
    Niczego więcej nie będą chcieli.

  • 12. Data: 2007-01-09 19:53:27
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 9 Jan 2007 08:43:43 -0600, witek napisał(a):

    > Potem ma wynikać, że pensja >= koszty życia plus rata kredytu.
    ^^^^^^^^^^^^
    No to jest dosyć płynne - nie uważasz?
    I diametralnie różne w różnych "porach" roku :)

    Poza tym, jak słusznie zauważył Gotfryd, jeżeli kupił w 2003r. mieszkanie,
    to śmiało powie że w roku 1999r zarobił 250tys - i co mu panie zrobisz?

  • 13. Data: 2007-01-09 21:55:09
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    > Poza tym, jak słusznie zauważył Gotfryd, jeżeli kupił w 2003r. mieszkanie,
    > to śmiało powie że w roku 1999r zarobił 250tys - i co mu panie zrobisz?

    i jeszcze jak powie, że sie prostytułował to już zupełnie nic :-)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2007-01-09 22:27:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Jan 2007, Artur wrote:

    > Poza tym, jak słusznie zauważył Gotfryd, jeżeli kupił w 2003r. mieszkanie,
    > to śmiało powie że w roku 1999r zarobił 250tys - i co mu panie zrobisz?

    ...zażądają dowodu.
    Był taki przypadek - babunia (prawdopodobnie mówiąca prawdę) stwierdzała
    że miała sporo pieniędzy w dolarach - przemyconych jeszcze za PRLu
    z USA (swoją drogą, jakby wymieniła przy dojściu Balcerowicza na
    złotówki to by i na 75% podatku starczyło :>).
    No i US stwierdził że "żąda dowodów".
    A dowodów nie było, bo kasa była w poduszce.
    NSA orzekł że faktycznie dowodów nie ma, to i podatek się należy.

    Takie mamy prawo: jak wykażesz (po okresie przedawnienia) iż obrabowałeś
    bank to OK, wolno być bogatym.
    Ale jak *nie ma dowodu* - to przechlapane.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2007-01-10 00:46:45
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Artur" <s...@r...pbz> wrote in message

    > Poza tym, jak słusznie zauważył Gotfryd, jeżeli kupił w 2003r. mieszkanie,
    > to śmiało powie że w roku 1999r zarobił 250tys - i co mu panie zrobisz?

    Zwróć uwagę, że oni nie kontrolują jego rozliczenia z 1999 roku, tylko z lat
    2000-2003.
    Na pytanie o dochody nie ma limitu 5 lat.
    Jedynie czego nie mogą zrobić, to jak im udowodnisz, że taki dochód w 1999
    roku miałes, to nie mogą ci od tego teraz naliczyć podatku.
    Jak im nie udowodnisz, że to bylo w 1999 roku, to naliczą ci podatek od
    nieujawnionego dochodu i cześć.

  • 16. Data: 2007-01-10 09:33:58
    Od: "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Potem ma wynikać, że pensja >= koszty życia plus rata kredytu. i jesli
    > spłacasz z konta, to będą chcieli zobaczyc wyciągi z konta

    No i już po wszystkim. Moje wrażenia - wielce pozytywne.
    Dane na temat dochodów ściągnęli sobie z mojego poprzedniego urzędu, ode mnie
    wystarczyło tylko kilka dokumentów związanych z kasą mieszkaniową i umową
    kredytową. Wszystkie dokumenty pani poszła skserować sama. Było miło,
    profesjonalnie i życzliwie. Wszystkim polecam usługi mojego US :)

    PG