  • 1. Data: 2002-03-11 20:41:40
    Temat: Kontrakt menadzerski a VAT
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Osoba prawna obciaza osobe prawna za uslugi menadzerskie (jej pracownika) wg
    umowy o swiadczenie takich uslug. Czy w tym przypadku ma zastosowanie stawka
    zw. wg art.69 RMF do ustawy o VAT?

  • 2. Data: 2002-03-12 22:22:33
    Temat: Re: Kontrakt menadzerski a VAT
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    "Pawel" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    pracownika) wg
    > umowy o swiadczenie takich uslug. Czy w tym przypadku ma

    A konkretnie?
    Doradztwo rolnicze, obrót papierami czy nieruchomościami???

    CEZ

  • 3. Data: 2002-03-13 12:23:59
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Zarządzanie: całą firmą, działem finansów i działem sprzedaży.

  • 4. Data: 2002-03-13 18:08:59
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    "Pawel" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Zarządzanie: całą firmą, działem finansów i działem sprzedaży.

    No to 22 :-(

    CEZ

  • 5. Data: 2002-03-13 18:41:04
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Mozesz troszke rozwinac odpowiedz. Jakies orzeczenie NSA, a moze literatura?

  • 6. Data: 2002-03-13 21:25:25
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    "Pawel" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Mozesz troszke rozwinac odpowiedz. Jakies orzeczenie NSA, a moze
    literatura?

    > Cezary F. <c...@i...pl> wrote in message

    Osoba prawna świadczy usługi osobie prawnej.
    Nie widzę nigdzie w ustawie wyłączeń dla tych usług ze stawki
    podstawowej.
    Jeśli ktoś widzi, to proszę podpowiedzieć gdzie.

    CEZ

  • 7. Data: 2002-03-14 07:35:29
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Par. 69 pkt 15 RMF do VAT :
    1. czynnosći
    2 . wykanywane na podstawie kontraktu menadżerskiego wykonywanego osobiście.

    W naszym przypadku każdy manadżer wykonuje kontrakt osobiście (nie na
    potrzeby ludności) jest zatrudniony w naszej firmie tyle,że za czynności
    obciąża firma.

    Nie da się tego obronić?