eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKomputerowe prowadzenie ewidencji - trzeba zawiadamiać?Komputerowe prowadzenie ewidencji - trzeba zawiadamiać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!a
    tlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Marek" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Komputerowe prowadzenie ewidencji - trzeba zawiadamiać?
    Date: Tue, 11 Jan 2005 22:01:05 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 8
    Message-ID: <cs1esu$bqd$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: doa154.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1105477342 12109 83.24.108.154 (11 Jan 2005 21:02:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jan 2005 21:02:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:130595
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy trzeba zawiadomić urząd skarbowy o przejściu z ewidencji (VAT i KPiR)
    prowadzonej ręcznie na komputerową?

    Dzięki

    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1