  • Data: 2007-04-10 06:27:00
    Temat: Komputer - modernizacja - sprzedaż
    Od: "Tomek" <torzesz@wp_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    W ubiegłym roku wprowadziłem do firmy używany wcześniej komputer (ewidencja
    wyposażenia - wartość 1000 zł).
    W tym roku przyśpieszyłem i rozbudowałem go znacznie (ze starego został
    tylko flop, CD-ROM, dysk, klawiatura)
    W związku z likwidacją firmy mam kilka pytań:
    - Jak zaksięgować sprzedaż tego komputera (przekazanie na cele prywatne) -
    skoro zawiera on części z komputera jaki przekazałem do firmy, nie
    odliczając VAT'u ?
    - Jak zaksięgować sprzedaż 'starych' części tego komputera ? nie odliczałem
    od nich VAT'u.

    Pozdrawiam
    Tomek