    From: Mehtron <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Komputer i oprogramowanie - ŚT czy KUP?
    Date: Wed, 09 May 2007 08:55:21 +0200

    Witam Wszystkich,

    Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zakupu komputera
    i oprogramowania na jednoosobową firmę. Mam jednak wątpliwości
    czy cena samego komputera zmieści mi się powyżej 3500 netto,
    żeby go samego wliczyć do ŚT. Nie chciałbym go jednak łączyć w
    zestaw z oprogramowaniem (czy się da w ogóle?) gdyż nie wiem
    czy za rok bym nie chciał sprzedać komputera bez oprogramowania.

    I nie wiem jak to się będzie miało do rozbicia zestawu przed
    sprzedażą?

    Czy jest jakaś poważna przesłanka za kupnem na ŚT zamiast KUP
    przy zakupie komputera?

    pozdrawiam
    Marcin