  • 1. Data: 2006-11-03 12:54:42
    Temat: Komputer + DG
    Od: "Sproqet" <g...@g...com>

    Witam,
    W 2004 kupiłem komputer. Po rozpoczęciu prowadzenia działalności
    gospodarczej w 2006 nie wprowadziłem go w majątek firmy.Po pewnym
    czasie dokupiłem do niego monitor, drukarkę oraz system operacyjny
    Windows XP. Wszystko na fakturę VAT. Odliczyłem sobie od zakupów VAT
    i wrzuciłem w koszty uzyskania przychodu.
    Czy mogłem tak zrobić jeżeli komputer nie był kupiony na firmę?
    Jeżeli nie to co mam zrobić?

    Podobna sytuacja jest z aparatem fotograficznym. Kupiłem go zanim
    rozpocząłem działalność gospodarczą. W działalności mam
    "usługi fotograficzne". Dokupiłem sobie jakieś takie pierdoły na
    fakturę, i też odliczyłem vat i uznałem jako koszt uzyskania
    przychodu. Teraz chciałem kupić lampe błyskową i znowu kupię ją
    na Fvat.
    Czy mogłem tak zrobić jeżeli komputer nie był kupiony na firmę?
    Jeżeli nie to co mam zrobić?

    Dziękuję i pozdrawiam