  • 1. Data: 2002-06-14 07:42:38
    Temat: Komorka w firmie
    Od: "Michal" <n...@o...pl>

    W jaki sposob wprowadzic komorke (jako urzadzenie) do firmy, jezeli
    wczesniej wlascicielem byla inna firma (juz nieistniejaca)?
    Wlascicielem poprzedniej firmy byl ktos z rodziny. Zrobilem cesje umowy, ale
    jak wprowadzic sam aparat?
    Czy zrobic darowizne i potem dowodem wewnetrznym wniesc do mojej firmy?
    Rachunki przychodza na moja firme juz od paru miesiecy, ale w firmie
    oficjalnie nie ma komorki.
    Jak najlepiej sobie z tym poradzic?

  • 2. Data: 2002-06-15 15:15:13
    Temat: Re: Komorka w firmie
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oficjalnie nie ma komorki.
    > Jak najlepiej sobie z tym poradzic?
    >

    >To co robisz z rachunkami wprowadzasz je w koszty :).
    Możesz spisac umowę sprzedaży z ta osoba i to bedzie chyba
    najkorzystniejsze. Jeżeli aparat jest >1000 to bedziesz musiał odprowadzic
    podatek PCC.
    Wprowadzenie dowodem wewnetrznym :) np. jako zakup lub do wyposażenia >1500
    :)

  • 3. Data: 2002-06-15 19:16:32
    Od: "Michal" <n...@o...pl>

    > Wprowadzenie dowodem wewnetrznym :) np. jako zakup lub do wyposażenia
    >1500 :)

    Dzięki za odpowiedź :) ale czy nie lepiej jako środek trwały? Chyba nie ma
    tam min. wartości?

  • 4. Data: 2002-06-15 21:04:39
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > Dzięki za odpowiedź :) ale czy nie lepiej jako środek trwały? Chyba nie ma
    > tam min. wartości?

    Nie lepiej to olac i dac sobie spokoj. Kto przy obecnych cenach komorek
    bedzie dochodzil czy kupiles ten telefon oficjalnie czy nie.

    Karol

  • 5. Data: 2002-06-15 22:26:34
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Jun 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ Nie lepiej to olac i dac sobie spokoj. Kto przy obecnych cenach komorek
    >+ bedzie dochodzil czy kupiles ten telefon oficjalnie czy nie.

    Biorąc pod uwage że padały sumy graniczne - to stwierdzę że
    właśnie dziś słyszałem o przypadku zakupu "komórki" za 3800 zł.
    To tak a propo "obecnych cen" ;) (nigdy nie wiadomo JAKĄ komórkę
    ktoś sobie kupuje; najtańsza dwuSIMowa to chyba ciagle ok. 1000zł)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-06-16 14:20:06
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
    > On Sat, 15 Jun 2002, Karol wrote:
    > [...]
    >
    > Biorąc pod uwage że padały sumy graniczne -

    Nie zauwazylem zadnych sum granicznych.

> [...]
    > To tak a propo "obecnych cen" ;) (nigdy nie wiadomo JAKĄ komórkę
    > ktoś sobie kupuje; najtańsza dwuSIMowa to chyba ciagle ok. 1000zł)

    Mowa była o uzywanej. Nie przypuszczam, zeby uzywana kosztowala takie
    kosmiczne pieniadze :-)
    Poza tym z kontekstu wynikalo, ze Michal te komorke juz ma. Ma tylko
    watpliwosci w jaki sposob ja oficjalnie kupic.
    Dlatego uwazam, ze jezeli poprzedni wlasciciel nie chce za nia pieniedzy to
    dac sobie spokoj z papierami.

    Karol

  • 7. Data: 2002-06-19 20:01:01
    Od: "Michal" <n...@o...pl>

    Dzieki za odpowiedzi. Skonczylo sie na srodku trwalym z wartoscia poczatkowa
    0 pln!
    Tym sposobem mam telefon w firmie od listopada :)