  • 11. Data: 2006-05-26 08:12:45
    Temat: Re: Kilometrówka
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    g...@n...pl napisał(a):
    > Użytkownik "Piotr Stefaniuk" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Art.21 updof pkt.23b mówi: wolne od podatku dochodowego sa:
    > -"zwrot kosztów poniesionych przez pracownika z tytułu uzywania pojazdów
    > stanowiacych własność pracownika....do wysokosci nieprzekraczajacej kwoty
    > ustalonej przy zastosowaniu stawek za 1 km przebiegu pojazdu......jezeli
    > przebieg pojazdu....jest udokumentowany w ewidencji przbiegu pojazdu
    > prowadzonej przez pracownika ."
    > A do tego aby prawidowo prowadzic ewidencje potrzebne sa rachunki wystawione
    > na tegoz pracownika,Tak to rozumiem.

    Dziwnie rozumiesz.
    Przebieg to jest ilość przejechanych kilometrów.
    Pracownik ma opisywać skąd - dokąd i po co jechał i ile to było
    kilometrów - takie dane mają się znajdować w ewidencji przebiegu pojazdu
    pracownika. Czy cokolwiek z tego znajdziesz na rachunku za paliwo?
    Za każdy przejechany kilometr przysługuje mu 0,7846zł - tak po prostu.
    Ile spalił paliwa i ile za to zapłacił nikogo nie obchodzi.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813