  • Data: 2002-07-09 17:29:55
    Temat: Kiedy złożyć PIT-4?
    Od: "Kuba" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanko dotyczące PIT-4 oraz deklaracji do ZUS-u (DRA, RNA).
    Pracownikom wynagrodzenie za czerwiec przelano na konta na początku lipca.
    Prowadzę pełną księgowość więc wynagrodzenia za czerwiec zaksięgowałam w
    czerwcu (zasada memoriału).
    Natomiast co z deklaracjami?
    * czy deklaracja PIT-4 na zaliczkę miesięczną powinna być sporządzona za
    miesiąc czerwiec czy lipiec? Wydaje mi się, że powinnam sporządzić za
    lipiec, ponieważ wypłaty były w lipcu i w związku z tym deklarację do US nie
    oddałabym 20 lipca a 20 sierpnia.
    * i czy tak samo jest z ZUS-em? Sporządzam deklarację za lipiec a w RNA na
    drugiej stronie wpisuję za jaki okres otrzymuje wynagrodzenie.

    Proszę o opinię.

    Serdecznie pozdrawiam
    Kubusiam