  • Data: 2002-01-07 23:49:16
    Temat: Kasa mieszkaniowa - prozwizja i odliczenie
    Od: "Rafi" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie,

    wiem, ze o tym juz bylo, przegladalem posty.... Mam pytanie: czy korzystajac
    z ulgi za kase mieszkaniowa od podatku odlicza sie 30% kwoty wplaconej do
    kasy (z prowizja banku wlacznie), czy tez kwoty dopisanej do rachunku przez
    bank (a wiec bez prowizji)?

    Z moich obserwacji i poszukiwan w internecie widze, ze wciaz sa zwolennicy
    obu koncepcji. Czy jest jakies ostateczne rozwiazanie tej kwestii?

    Pozdrawiam,

    Rafi