  • Data: 2007-01-23 20:14:50
    Temat: Karta podatkowa - kiedy podatek do US?
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam prośbę o rozwianie pewnej wątpliwości.
    Rozliczam się w formie KP. Zapłaciłam już składkę zdrowotną za
    styczeń. Od kwoty podatku, który mi naliczył US odliczam 152,73
    (7,75% od podstawy dla składki zdrowotnej).
    Różnicę mam wpłacić do 7-go następnego miesiąca. Czyli, za
    styczeń płacę najpóźniej do 7 lutego, tak? Ale mogę już teraz?

    Moja wątpliwość pojawiła się po lekturze informacji na stronie:
    http://www.pit.pl/pit-16a/
    Piszą tam bowiem m.in.:
    "Płacąc składkę za styczeń 2006r. w lutym 2006r. odliczamy ją od
    podatku za luty 2006r. płaconego w marcu 2006r."
    Prawdę mówiąc, mam mętlik. Proszę o pomoc:)

    Dziękuję