  • 11. Data: 2007-07-13 21:55:15
    Temat: Re: Karta doładowująca jako koszt firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Jul 2007, Artur wrote:

    > Mam 2 aparaty telefoniczne i dwa numery (chodziło mi tylko o to, że
    > wcześniej nie kupiłem aparatu na firmę).
    > Wydaje mi się, że gdzieś jest, ale nie pamietam gdzie, przepis, że
    > koszty rozmów można odliczyć pod warunkiem, że do f-ry dołączny się
    > billing.

    O ile wiem, przepisu "jawnie" nie ma, raczej jest to tzw. "praktyka"
    bazująca na podobieństwie do art.22.3 i 3a :) (acz *literalnie* nie
    wymieniona).
    Również kontrola się nie czepia kiedy ma się oddzielne telefony do
    celów osobistych i służbowych (sprawdzone na sobie).

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-07-14 08:13:54
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl>

    > Żałosny dowcip, bo nie tylko obrażasz innych, ale sam siebie.

    IMHO jeżeli traktujemy to jako dowcip /a w takim kontekście został przeze
    mnie użyty/ to nikt inteligentny nie powinien się obrazać /vide dowcipy o
    blondynkach/, a co najwyżej zastanowić skąd może się takie określenie brać -
    w każdym dowcibie jest jakieś ziarnko prawy :)

    Kazdy kto ma jakikolwiek dystans do siebie to sie nie powinen obrażać :D

    > Mieszkasz w tym kraju, więc go szanuj (kiedyś nazywano to patriotyzmem),
    > buduj, naprawiaj... (potrafisz chyba wymagać także od siebie).

    Cały czas to robię, ale chyba jestem w mniejszości :(

    > W przeciwnym przypadku "zmień na lepszy model".

    pozdr. Krzysiek