  • Data: 2006-02-10 13:44:26
    Temat: KUP jeśli 65% wynagrodzenia objęte prawem autorskim
    Od: Olek <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Po przeczytaniu opisu grupy, mam wrażenie, że to dobre miejsce na
    zadanie takiego pytania.

    Muszę samodzielnie skorygować wyliczenia zawarte w moim zeznaniu PIT.
    Wcześniej mój KUP określony był ryczałtem. W styczniu 2006 podpisałem
    jednak aneks do umowy o pracę i moje wynagrodzenie składa się teraz z
    dwóch częsci, jedna z nich objęta jest ochroną prawem autorskim (65%
    wynagrodzenia).

    Próbując wykonać obliczenie Kosztu Uzyskania Przychodu natknąłem się na
    problem:
    Jaką wartość/stawkę zastosować do 35% reszty mojego wynagrodzenia?

    Najpierw obliczam dla jednego miesiąca KUP dla części objętej prawami
    autorskimi:

    KUP = 50% * X;

    gdzie:
    X = (65% Wynagrodzenia) - (65% ZUS-część_pracownika)

    Jak jednak obliczyć KUP dla reszty (pozostałe 35% wynagrodzenia)?
    Bo chyba nie mogę zastosować 35% wartości zryczałtowanej :)

    Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki oraz bezlitosne wytknięcie
    ewentualnych błędów.

    --
    Pozdrawiam,
    Olek