  • Data: 2003-05-30 16:47:51
    Temat: KPiR w Excelu
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Z tego co wiem istnieje możliwość wypełniania KPiR w postaci wypełniania
    odpowiednio sformatowanego arkusza excela (rubryki zgodne z wzorcem MF,
    samoprzeliczający się itd) i drukowania sobie na koniec miesiąca. Czy ktoś z
    grupowiczów dysponuje może takowym? Boję się że chcąc samemu napisać mogę
    popełnić jakiś błąd.
    Ostatnia taka moja próba ułatwienia sobie życia skończyła się wezwaniem do
    ZUS i składaniem deklaracji korygującej, ponieważ nie uwzględniłem faktu
    istnienia 3 miejsca po przecinku i na sam koniec te wszyskie niewidoczne we
    wcześniejszych rubrykach dziesiętne grosza sumowały się, zawyżając kwotę do
    zapłaty o 1 GROSZ :)
    Pozdrawiam,
    seba