  • 11. Data: 2004-05-27 21:34:44
    Temat: Re: KPiR - pomoc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 May 2004, § Jerry § wrote:
    [...]
    >+ a czy jest jakies biuro (czy znasz) ktore takiej weryfikacji dokonaloby via
    >+ internet ? No i od czasu do czasu udzielilo wskazowek :) ?

    Zdaje się że kiedys przelotem pojawiła się grupowiczka z podpisem
    "Jola" która pytała czy sa chętni na takie usługi :)
    Sprawdz groups.google :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 12. Data: 2004-05-27 21:40:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 May 2004, § Jerry § wrote:

    >+ > A co do biura podatkowego - IMHO warto się czasem wybrać. Celem
    >+ > weryfikacji dokumentów
    [...]
    >+ a czy jest jakies biuro (czy znasz) ktore takiej weryfikacji dokonaloby via
    >+ internet ?

    Tak przy okazji... skanujesz cała dokumentację że chcesz "przez
    internet" ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 13. Data: 2004-05-28 12:31:52
    Od: "§ Jerry §" <...@o...pl>

    > Tak przy okazji... skanujesz cała dokumentację że chcesz "przez
    > internet" ??

    Tak, ale duzo tego nie ma. Wiekszosc dokumentow ksieguje sam i nie mam z tym
    problemow.
    Prowadzę ksiegowosc w internecie (ifirma.pl). Raczej chodzi mi o sporadyczna
    pomoc w przypadkach ksiegowania SAD, pare pytan w sprawie uslug swiadczonych
    na rzecz kontrahenta zagranicznego, pare pytan w sprawie kosztow - m.in.
    rozliczenia z ZUS. To sa pewne schematy, wiec potem sam dam sobie rade chce
    sie czegos nauczyc i wiedziec jak to funkcjonuje. Tylko od czasu do czasu
    poprosze o sprawdzenie dokumentacji ksiegowej.
    Sprobuje poszukac tej Joli :)
    Dzieki za pomoc,

    Jarek

  • 14. Data: 2004-05-28 12:35:07
    Od: "§ Jerry §" <...@o...pl>

    > mam Ci polecić coś z Wrocławia?? Już Samotnik Ci odpowiedział, najlepiej
    coś
    > w swoim mieście poszukaj
    >
    > Magdi

    A czemu nie ?
    Jezeli jest ktos dobry i stosunkowo niedrogi :) to jak najbardziej :)

    Pozdrawiam,

    Jarek