  • 1. Data: 2006-05-06 23:00:42
    Temat: Jeszcze raz podatki z pracy w WB
    Od: z...@o...pl

    Witam,

    Zalozmy hipotetycznie ze mam znajomego, ktory ma problem opisany
    ponizej.

    1.Czy wiecie jaka jest dokladnie procedura sprawdzania, kto osiagnal
    dochód w UK? Czy urzad angielski regularnie przesyla informacje o
    zarobkach Polakow tam pracujacych?
    2. Moj znajomy nie rozliczyl sie z podatku od dochodow z UK bo nie
    wiedzial ile zarobil, Pracodawca nie przeslal mu dokumentow o
    osiagnietych dochodach a znajomu nie ma payslipów by rozliczyc sie bez
    pomocy pracodawcy. Kolega pojedzie do Angli w wakacje jeszcze raz i
    zalatwi ta sprawe z pracodawca osobiscie. Do tego czasu nie sklada
    zeznania w Polsce.
    Co powinien zrobic?
    Powiadomic urzad juz teraz, ze nie zlozyl rozliczenia bo nie wie ile
    zarobil?
    Wypelnic zeznanie "na oko" mimo ze juz jest po terminie?
    Nic nie robic bo urzad nie dowie sie o tych dochodach?

    Jakie nieprzyjemnosci czekaja mojego znajomego w tych wypadkach? Jak to
    powinien rozegrac?