    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jestem ciekaw ile w 2006r.....
    Date: Mon, 29 Jan 2007 19:55:01 +0100

    ...wydaliście na parapodatki(opłay za wpisy do EDG, dowody, prawa jazdy,
    znaczki
    i inne tego typu).

    Ja razem z żoną wydałem prawie 700zł (wpisy do EDG, dowody, rejestracja
    VAT, znaczki skarbowe),
    podliczyłem dziś i się zniesmaczyłem, bo to zaledwie kilka operacji na
    krzyż, do tego
    niepotrzebne mi do niczego, tylko naszej kochanej ojczyźnie jakoś
    niezbędne.

    Gdyby jeszcze wymienić prawa jazdy(jakiś mądrala wpisał tam adres), to by
    było zdaje się ponad 800,
    jakbym jeszcze miał TV i chciał być ok to by już 1000 z kawałkiem wyszło -
    czyli tyle
    ile niektórzy miesięcznie na rękę dostają...

    pozdr

    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne
    5-10-15%
    Policz ile Ci zostaje i spytaj swojego reprezentanta do władz: GDZIE SĄ
    MOJE PIENIĄDZE??

    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!