  • 11. Data: 2005-07-04 09:47:30
    Temat: Re: Jakie dane na pieczątce i fakturze ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Jul 2005, new one wrote:

    >+ to sprobuj otworzyc konto firmowe bez pieczatki,

    Nie ma sprawy. Szukać ktory bank ma w FAQ że wystarczy adnotacja
    "przedsiębiorstwo nie posługuje się pieczęcią" ?
    Zeznaję że nie chce mi się :]

    >+ albo np. uzyskac koncesje na paliwa :)

    Przecież to jest inna sprawa.
    Żeby dostać koncesję, żeby otworzyć bank, żeby zacząć udostępniać
    Internet - czyli żeby prowadzić działalność limitowaną szczegółowymi
    przepisami - to trzeba spełnić DODATKOWE warunki.
    I jeśli gdzieś tam pieczątka jest potrzebna to jest ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2005-07-04 14:12:01
    Od: "BAH" <b...@...pl>

    Użytkownik "new one" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
    > to sprobuj otworzyc konto firmowe bez pieczatki,

    Nie próbowałem, tylko założyłem (mBiznes Konto).
    Ponad dwa lata pieczątka nie była mi do niczego potrzebna.

    Pieczątka jest mi tak samo potrzebna jak "czytelny podpis".

    BAH

  • 13. Data: 2005-07-04 14:20:34
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <daasg7$8gt$1@inews.gazeta.pl>, new one wrote:
    > wymusza
    > na
    > ich
    >
    > to sprobuj otworzyc konto firmowe bez pieczatki, albo np. uzyskac koncesje
    > na paliwa :)

    Koncesję to nie wiem, ale konto w Multibanku - no problem.
    --
    Samotnik