  • 1. Data: 2002-04-29 10:00:21
    Temat: Jaki mam wypelnic PIT?
    Od: "Basel Sarraf" <s...@p...onet.pl>

    Dzien dobry.
    Pracowalem w 2001 roku na umowie zlecenia u jednego pracodawcy, On mi wyslal
    PIT-8B, i teraz co mam zrobic?
    Czy wyslac ten PIT-8B do mojego urzędu? czy tez muszę inny/e formularz/e
    wypelnic?
    P.S. nigdzie indziej nie pracowalem.
    Z gory bardzo dziekuje za Wasze odpowiedzi.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-29 10:56:15
    Temat: Re: Jaki mam wypelnic PIT?
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj Basel,

    W Twoim liście datowanym 29 kwietnia 2002 (12:00:21) można przeczytać:
> [...]
    BS> wypelnic?
    BS> P.S. nigdzie indziej nie pracowalem.
    BS> Z gory bardzo dziekuje za Wasze odpowiedzi.

    Musisz wypełnić PITa 37 i wysłać najpóźniej jutro do US

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl