  • Data: 2007-07-27 16:58:32
    Temat: Jaka wybrac umowe?
    Od: "ren" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    dobra wiadomosc bo zaproponowano mi awans i zanczna podwyzke wynagrodzenia
    9.000 zl brutto. Obawiam sie jednak, ze po odliczeniu podatkow i innych
    socjalow na reke wyjdzie mi znacznie mniej a w dodaku moge wpasc w jakis
    nieznany "czwarty" prog podatkowy i wowczas nic mi nie zostanie na
    inwestycje. Jaka umowa z pracodawca bylaby dla mnie najkorzystniejsza przy
    takich zarobkach zeby fiskusa zbytnio nie karmic? A moze dwie umowy o prace
    i o dzielo? Prosze poradzcie mi cos sensownego. Z gory dzieki. ren